duminică, 28 iulie 2013

Aceasta este una dintre
cele mai bune explicatii a
faptului ca Dumnezeu
îngaduie durerea si
suferinta:
Un om a mers la frizer ca
sa-si tunda parul si sa-si
taie barba. În timp ce
frizerul si-a început lucrul,
ei au început sa poarte o
conversatie interesanta.
Au vorbit despre multe
lucruri si despre diverse
obiecte. În cele din urma
au început sa vorbeasca
despre Dumnezeu, iar
frizerul a declarat :
“Eu cred ca Dumnezeu nu
exista.”
“De ce spuneti asta?” a
întrebat clientul. “Trebuie
doar sa iesiti pe strada si
veti realiza ca Dumnezeu
nu exista. Spuneti-mi,
daca Dumnezeu exista, ar
fi atâtia oameni bolnavi?
Ar fi atâtia copii
abandonati?Daca
Dumnezeu ar exista, nu ar
fi nici suferinta si nici
durere. Nu-mi pot imagina
un Dmnezeu iubitor care
sa îngaduie astfel de
lucruri.”
Clientul s-a gândit un
moment, dar nu i-a
raspuns deoarece nu a
vrut sa stârneasca o
cearta. Frizerul si-a
terminat treaba, iar
clientul a parasit frizeria.
Chiar când a iesit din
frizerie, a vazut pe strada
un om cu par mare,
încâlcit si murdar si o
barba mare. Arata murdar
si neîngrijit. Clientul s-a
întors la frizerie si i-a spus
frizerului :
“ Stiti ce? Frizerii nu
exista.”
”Cum puteti spune asta? A
întrebat frizerul surprins.
“Sunt aici , sunt un frizer si
tocmai te-am aranjat!”
”Nu!” a exclamat clientul.
“Frizerii nu exista, si daca
ar exista atunci nu ar fi
nici oameni cu par lung si
murdar si cu barba
netaiata, cum e omul acela
de afara.”
” Ah, dar frizerii exista!
Asta se întâmpla când
oamenii nu vin la mine.”
“Exact!” a afirmat clientul.
“Asta e ideea! si
Dumnezeu exista! Asta se
întampla când oamenii nu
vin la El si nu-L cauta
pentru a-i ajuta. De aceea
este atâta suferinta si
durere în lume.”

Un om a visat ca mergea
pe malul marii alaturi de
Dumnezeu. Pe cer au
inceput sa se arate una
cate una scene din viata
lui. In multe din ele a
observat doua urme de
pasi pe nisip: urmele
pasilor lui si urmele
pasilor lui Dumenezeu. A
remarcat insa ca, de multe
ori, de-a lungul vietii era
doar un singur rand de
urme. Si tocmai in
momentele cele mai triste
si mai grele. Pus pe
ganduri, l-a intrebat pe
Dumnezeu: ''-Doamne, mi-
ai spus ca daca Te urmez,
vei merge alaturi de mine
toata viata mea. Dar cand
am fost in cele mai mari
necazuri, a ramas doar un
singur rand de urme. Nu
inteleg de ce m-ai lasat
singur cand aveam mai
mare nevoie de
Tine!"Domnul i-a raspuns:
"-Scumpul meu copil, Eu te
iubesc si nu te voi lasa
niciodata.In momentele de
incercare si suferinta ai
vazut doar un singur rand
de urme pentru ca Eu te-
am luat in brate!"

2 comentarii:

julien spunea...

deloc

bistoche spunea...

da.. mai ales ca..
"gaudeamus (s)igitur" -
toata lumea!